Najnowsze Wpisy

dawno tu nie byłam:) Komentarze (2)
18. kwietnia 2004 21:00:00
linkologia.pl spis.pl

no tia dawno tu nie byłam.... hmm... why?? bo mam innego bloga:P na mylog :P

adres to http://darkpoison.mylog.pl hehe no to do zobaczonka tam:P

dark_poison : :

Wesołych Świąt!! Komentarze (1)
10. kwietnia 2004 14:45:00
linkologia.pl spis.pl

Grających bąbek
tańczącej choinki
smachnego karpia
Sniegu po pachy...

o kurde chyba coś pomyliłam!! :P

dobra mokrego jajca
smachnego dyngusa
Żółtego baranka
białego kurczaczka...

no nie znooof zle??

dobra wszystkiego fajnego co tam ce chcecie:P

dark_poison : :

nom hello Komentarze (0)
10. kwietnia 2004 13:56:00
linkologia.pl spis.pl

nie piszem tu nic bo mam inszego bloga a tak pozatym to cos ostatnio nie chce mi sie nic pisac... poprostu nie mam czasu albo cos innego robie albo mi sie zwyczajnie nichce:P zobaczym co bedzie:)

Wczoraj byłam na drodze Krzyżowej o 20:30 z Krzyżem. Byłam z Kasią no i
najpierw przed drogą kicneliśmy do sklepu po draże mafijne:)
kupiliśmy śmietankowe i kokosowe:) 
potem wszystkie pomieszaliśmy
idziemy dalej do Admirała kupujemy orzechowe i wafelki no wcinamy draże:)
zbizamy do kościółka to chowamy żarcie do kieszeni na powrot:)
spotykamy Miodasa droga sie zaczyna:)
idzemy i widzimy Bitelsa na pierwszej stacji
wszyscy ruszaja Bitels nam ucieka
idzemy szybko by dogonic Bitelsa
bitels gdzieś zniknął i Moidas sie zgóbił
Miodas sie odnalazł Droga trwa
Mamy Bitelsa ale do niego nie podchodzimy idzemy z Miodasem
XIV stacja spotykamy Żukosie i jej koleżanka
idzem juz do domciu
Karola zaczyna marudzić Miodasowi zeby powiedziała skąd on ja zna z widzenia
po dlugiej namowie Miodas powiedział
wyciągamy żarcie i wcinamy
gadamy o Kasi i alkocholu czyli jak wysiada po połowie kieliszka szampana:)
Miodas dalej Kasi nie wierzy ze ona nie pije
melanżyk pod chata
gadamy o bobku(nazywał sie bobek był maniakiem koszenia trawy....)
Miodas twierdzi ze tego nie zna
Miodas kłuci sie z nami i próbuje nam powiedzieć ze jesteśmy siostrami
zaoprzeczamy i mowimy ze to tylko zbierzność nazwisk:)
mama wychodzi z chaty po nas koniec melanżu:(

dark_poison : :

Kto ma kluczyki od czołgu?? Komentarze (4)
01. kwietnia 2004 18:41:00
linkologia.pl spis.pl

No widzieliście kluczyki od czołgu??
A wiecie moze chociarz kto je ma??
Jak je znajdziecie to mi powiedzcie!!!

dark_poison : :

Kto ma kluczyki od czołgu?? Komentarze (0)
01. kwietnia 2004 18:32:00
linkologia.pl spis.pl

No widzieliście kluczyki od czołgu??
A wiecie moze chociarz kto je ma??
Jak je znajdziecie to mi powiedzcie!!!

dark_poison : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

alone | wtorek7062016blog-pauliny | nikefreeskor | elizzza | fioek | Mailing